Afspraken & Leads genereren

Ons concept rond telemarketing en lead fake rolex replica rolex generation werkt optimaal wanneer de hierna beschreven flow volledig gevolgd kan worden.
Wenst u echter stappen over te slaan, aan te passen of toe te voegen, dan kan dit uiteraard steeds besproken worden. Bijna alles is mogelijk in functie van het welslagen van uw project…

De flow van ons totaalconcept gaat als volgt:

  1. Profielbepaling klant

    De kwaliteit en relevantie van de aangeleverde of aangekochte database is essentieel voor het succes van uw campagne.
    Een accurate analyse van uw potentiële doelgroep is daarom van kapitaal belang om op een efficiënte en economisch verantwoorde manier tewerk te kunnen gaan. Hoe juister dit profiel opgesteld wordt, hoe groter uw ROI.

  2. Precall

    Een belangrijke volgende stap van uw campagne is het precallen van de geselecteerde database.
    We zorgen ervoor dat via een heel korte maar gerichte vraagstelling, alle gegevens correct en up-to-date zijn en dat we de juiste contactpersoon voor uw specifiek product of dienst kennen.

  3. Gepersonaliseerde postmail

    We verzorgen de verzending van een flyer of teaserkaart van uw bedrijf. Dit gebeurt telkens in een gepersonaliseerde enveloppe, die gericht is aan de juiste contactpersoon binnen het bedrijf. De openingsratio en het leespercentage van uw campagne verhoogt hierdoor aanzienlijk.

  4. Gepersonaliseerde e-mail

    Kort na de ontvangst van de postmailing krijgt uw prospect een gepersonaliseerde e-mail in dezelfde stijl als de postmailing, met een verwijzing (hyperlink) naar uw (project)website.

  5. Tracking & tracing

    Ons systeem detecteert wanneer een bepaalde prospect uw website gaat bezoeken, waarna onze mensen onmiddellijk met deze persoon telefonisch contact kunnen opnemen om een persoonlijke afspraak voor uw sales mensen voor te stellen. De info wordt weggeschreven in de historiek van de prospect.

  6. Telemarketing

    In deze fase van het salesverhaal kunnen onze telemarketing medewerkers hun talent maximaal aanwenden in functie van uw succes.
    Er wordt steeds gestreefd naar een professionele, niet dwingende en klantgerichte manier om uw campagnedoelstellingen te behalen.

  7. Meeting

    De beste manier om van een prospect een klant te maken is nog steeds een persoonlijk gesprek met iemand van uw commerciële mensen.
    Door zoveel mogelijk kwalitatieve afspraken in te plannen, zorgt Yello ervoor dat uw commercieel apparaat optimaal kan renderen!

  8. Sales

    Het uiteindelijke doel van ons concept is uw sales te verhogen.
    Hierbij houden wij door regelmatig overleg en terugkoppeling uw ROI in de gaten, zodat we steeds vanuit een win-win situatie kunnen werken.

Offerte aanvragen


profile

“Voor alle verkopers die het moeilijk hebben om afspraken bij potentiële klanten te versieren is een samenwerking met Yello ten zeerste aan te bevelen.orologi replica  Hun aanpak verzekert een volle agenda!  Ook de kwaliteit van de afspraken is zeker voldoende hoog.”

Pint Karl - Oxyplast