Afsprakenplanner B2B (m/v)

Voorstelling bedrijf:

Yello, gevestigd in Wevelgem, biedt telefonische ondersteuning aan bedrijven in het kader van marketing- en salesacties en is inmiddels meer dan 10 jaar actief binnen de sector. Yello richt zich voornamelijk op telefonische prospectie en afsprakenplanning in een B2B omgeving.

Functie:

Is telefoneren jouw tweede natuur? Ben je verbaal vlot? Hou je ervan om met mensen in contact te staan? Ambieer je een functie in sales? Dan is deze job echt iets voor jou. Je belt naar bedrijven om een dienst voor te stellen. Je toetst af of er interesse is in de dienst die je aanbiedt en overtuigt van de meerwaarde die je te bieden hebt. Vervolgens maak je een afspraak voor de Account Manager van het bedrijf dat je vertegenwoordigt.

Profiel:

Je bent commercieel ingesteld en bezit goede telefonische vaardigheden.

Je bent beschikbaar van maandag tot vrijdag tijdens de kantooruren.

Je kunt zich vinden in onze bedrijfswaarden; klantgerichtheid, wederzijds respect, open communicatie.

Goed kunnen schakelen tussen verschillende domeinen.

Je bent onmiddellijk beschikbaar. 

Je hebt een minimum van 6 maanden ervaring.


Aanbod:

Je komt terecht in een dynamisch team met vlotte aanpak. Wij bieden een vast maandloon volgens ervaring, aangevuld met maaltijdcheques. Uurrooster bespreekbaar.

Solliciteren:

Graag uw CV begeleid van de nodige motivatie toesturen t.a.v. Carine Claus

E-mail: carine.claus@yello.be

 

 

Televerkoper (m/v)

Voorstelling bedrijf:

Yello, gevestigd in Wevelgem, biedt telefonische ondersteuning aan bedrijven in het kader van marketing- en salesacties en is inmiddels meer dan 10 jaar actief binnen de sector. Yello richt zich hoofdzakelijk op de B2B markt waarbij afsprakenplanning de hoofdactiviteit is. Wij zijn op zoek naar een medewerker telesales voor de afdeling televerkoop. Deze afdeling verkoopt abonnementen op magazines.

De functie:

Binnen deze functie bent u verantwoordelijk voor de telefonische verkoop van abonnementen op weekbladen. U prospecteert actief en stelt de mogelijke abonnementen formules voor. U luistert naar de noden van de klant, en stelt een gepaste oplossing voor. Na het gesprek verzorgt u de administratieve opvolging van elke oproep. U belt zowel B2C als B2B.

Uw profiel:

Als medewerker telesales hebt u een uitgesproken commerciële drive en een aangename telefoonstem, die u toelaat om de klanten te overtuigen. Daarnaast hebt u een goed luisterend oor en gebruikt de informatie om de klant een gepaste oplossing voor te stellen. U beschikt over uitstekende mondelinge communicatievaardigheden. Doorzettingsvermogen is belangrijk alsook het kunnen omgaan met negatieve reacties. U werkt graag binnen een team. U spreekt en schrijft zeer vlot Nederlands. U hebt een minimum van 6 maanden ervaring.

Ons aanbod:

U kunt rekenen op een verloning volgens uw competentie- en ervaringsniveau, aangevuld met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques. Dit wordt aangevuld met commissie indien u goede resultaten behaalt. U komt terecht in een dynamisch team. Binnen de organisatie heerst een informele werksfeer met aandacht voor het individu.

De werkregeling:

Uurregeling kan tussen de 20u/week en voltijds. U bent beschikbaar van maandag tot vrijdag tijdens de kantooruren.

Solliciteren:

Graag uw CV begeleid van de nodige motivatie toesturen t.a.v. Carine Claus

E-mail: carine.claus@yello.be